nathaliepettersson

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av nathalie pettersson - 20 mars 2010 14:18

det var underbart att vakna upp brevid pojken min igen.

det var ett tag sen.

fredags kvällen spenderades på flera olika ställe.

kvällen började i limonts lägenhet där en hel del roligt folk kom och krökade gärnet.

efter ett tag så ringer madde och säger åt mej att ta mej till henns kusin,

och jag kände för att jag var på ett " vara med en full madde " humör ,

så jag och bella tog våra saker och drog oss dit.

när man kom dit så möttes man av en heeel del as packade människor som värken fattade vart dom var eller vem som var vad.

vi var inte där så länge fören vi bestämde oss för att dra vidare till helal.

där spenderade man resten av kvällen tills jocke ringde och skulle åka hem.

då fick man ta sit och börja den långa vandrigen hem.

men när jag kom hemså var ingen jocke där så det slutade att jag fick ligga i en snö driva  runt 20 minuter och vänta på han.

men men varför klaga!      

Ovido - Quiz & Flashcards