nathaliepettersson

Alla inlägg under december 2010

Av nathalie pettersson - 29 december 2010 13:37

vet inte vart det är mest kaos någonstans just nu. På jorden eller i min data. Så den är på lagning eller ja ska vara i allafall. 

så med den tar jag en paus till någon i januari.


  

där har ni en bild att glo på tills jag kommer tbx.

Av nathalie pettersson - 22 december 2010 23:59

i morgon drar vi upp till hassela och åker sidor med småläningarna! skönt ska det bli att komma bort från allt jul kaos! 

det kommer bli en jul att minnas det vill jag lova.

  

.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 22 december 2010 16:23

malin vann inte sminktävlingen men dom tyckte så synd om henne (pga fyris) så hon fick ändå gratis ubildning!!! åååh jag är så glad för hennes skull!!!

  

sminkningen hon kom in med!!

.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 21 december 2010 19:23

efter en lång vapenvila så är det igång igen. Men den här gången blir annorlunda. Nu är det jag som är ute efter dej i stället. 

Jag vet vilka jag har bakom ryggen frågan är bara vet du? 



"'This is not the end, this is not even the beginning of the end but it is perhaps the end of the beginning!" - Winston Churchill

.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 20 december 2010 18:17

att vara barnvakt är inte det lättaste jobbet som finns, speciellt när man knappt fick någon sömn dagen innan. Men som sagt jag behöver pengarna. 

Och om man ska tänka positivt så är det julavslutning i morgon och i övermorgon kommer mina underbara småläningar. Sen blir det skidor över jul. Jag kan nog inte längta mer än vad jag gör just nu.

.

.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 19 december 2010 18:26

var och handlade dom sista julklapparna i dag med mamma, så nu är det bara att börja packa på onsdag kommer dom saknade småläningarna och på torsdag drar vi!

  





..

.

.

.






Av nathalie pettersson - 18 december 2010 13:08

eftersom att vi åker i väg över jul med småläningarna så låtsas vi att det är dagen innan i dag. För att i kväll kommer familjen Karlsson som och äter skinkmacka med oss som vi gör varje går och eftersom att vi alltid sätter upp julgranen dagen innan så sätter vi upp den nu. Även om jag vet att det är på låtsas så känner jag ändå pirr i magen som att det vore julafton i morgon. Tråkigt bara att man vaknar i morgon med en besvikelse. Aja nu blir det i allafall på med julmusiken och in med granen i vardasrummet. 





..

.

.

.


Av nathalie pettersson - 16 december 2010 09:54

fy fan jag tro jag aldrig ätit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde i går. jag kunde knappt gå när vi skulle lämna restaurangen, men jag kom hem till slut med lite hjälp från mina vänner! 

nu ska jag dra iväg till skolan och skriva ett prov på 3 timmar! as najs!

      





...

.

.

.

Ovido - Quiz & Flashcards