nathaliepettersson

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av nathalie pettersson - 9 mars 2010 16:26

måste börja med att säga fy fan vilket skönt väder det var i dag! 

det börjar kännas som att den efterlängtade våren börjar komma!  



försov mej i dag så jag missade idrotten,  fy fan jag som hade lovat mej själv att inte missa ett  skit från och med nu. 

men men jag lånade en engelsbok i dag som jag ska börja läsa, hoppas det går bra.

efter skolan så blev det stan med madde, natta och edona.

jag och madde letade som idoter efter något att ha på lördag.

vi ska på 18 års fest och temat är glitter.

det var inte så lätt att hitta som man trodde de skulle vara, men vi bestämde oss i allafall för hur vi skulle se ut.

så nu är det bara att gå och flörta lite med mamma och hoppas på att man få lite pengar.

I morgon kommer att bli en strässdag.

på morgonen har jag matte prov efter matte provet så måste jag springa ner på stan för att ta bussen till gottsunda, har nämligen tid hos min sjukgymnast.

efter sjukgymnasten MÅSTE jag skynda mej tbx till skolan för att hinna gå på min sista lektion som nämligen är samhäll. 

jag känner redan vilken jobbig dag det kommer att bli.

hej då lugnet heeelllo to magkatarren    




Ovido - Quiz & Flashcards