nathaliepettersson

Alla inlägg under september 2010

Av nathalie pettersson - 30 september 2010 17:33

långhelgen börjar med en aning hyper nenne som troligtvis druckit för mycket kaffe.

men det är bara härligt! I morgon blir det en dag på stan för shopping med min kära vän madde! Två av sakerna jag ska köpa har jag redan hängt undan så det blir inte så mycket letande om man säger så.

Jag har lagt undan en halsduk på Monki som har en ibyggd luva. jag älskar den!

sen blir det en höst jacka.

ni kan se dom på bilden!    

Av nathalie pettersson - 29 september 2010 18:24

2ans första prov avklarat och jag tror det gick jätte bra. 

skönt att man kan sluta tänka på det även fast det ska börja plugga till nästa prov snart. 

men nu ser jag bara fram till helgen och hoppas att det kommer bli grym!

eller ja det kommer den bli för jag kommer ha madde vid min sida nästan hela helgen! 

shopping, sushi, alkohol och en jävla massa skratt är vad man har framför sig. 

och ska jag vara ärlig så låter det så underbart! 

Av nathalie pettersson - 28 september 2010 15:25

I morgon har jag 2ans första prov. och oj va lycklig jag är att det är mänskliga rättigheter, intressant ämne men gud va jobbigt det är.

Så nu kryper jag ner i min säng med en godis påse och börjar plugga tills jag somnar.

  

Av nathalie pettersson - 27 september 2010 19:15


              
jag minns det som att det var igår

Av nathalie pettersson - 26 september 2010 14:42

det blev en lugn helg. i fredags blev det vin med jennifer och en hel del snack. 

i går tog jag och pojken min det lugnt och hade det underbart. 

nu blir det en massa plugg! 

Av nathalie pettersson - 19 september 2010 17:32

som jag skrev i går så var jag ute och åt med min tjejerna i klassen plus ibbe och ronny.

Efter en jätte god middag så drog vi hem till Neda där blev det vin och en hel del dansande. 

grymt rolig kväll.

  

Av nathalie pettersson - 18 september 2010 16:39

i dag har jag lite träningsvärk i mina ben, det är lite pinsamt.

mej jag var faktiskt ute och gick med sandra i går i ett par timmar. det var mycket trevligt!

Idag ska jag äta middag med min kära klass, det ska bli jätte kul plus att jag får min efterlänktade  sushi !

lovely 

   bild från föra året när vi hade middag   samma dag, en bild på mej och madde. mycket har förändrats kan man säga!

Av nathalie pettersson - 16 september 2010 18:40

ska man tro på ödet? om inte vad ska man annars tro på?

Det är ju så mycket lättare att tro på att hela livet redan är uppgjort, att allt har en mening, att alla beslut man tar alla misstag man gör kommer leda till något större, något bättre.

men om det inte gör det. Om alla misstag man gör inte alls leder till något bättre, vad gör man då?




Ovido - Quiz & Flashcards