nathaliepettersson

Alla inlägg under juli 2010

Av nathalie pettersson - 26 juli 2010 14:36

det är ganska sjukt att man saknar en person mer när den är längre bort. Det har bara gått några dagar och jag saknar joachim bara mer och mer för varje minut. 

Och saken blir inte bättre av att veta att han kommer vara så brun och fin när han kommer hem igen, Eller att den här veckan bara kommer att handla om kärlek. För jag åker nämligen ner till småland om någon timme för att gå på bröllop. Min kära syssling ska gifta sig.

Jag vill egentligen skriva mycket mycket mer men jag måste börja packa nu annars kommer jag aldrig hinna. solong suckers 


   jag älskar dej Joachim Holmqvist

Av nathalie pettersson - 24 juli 2010 20:36

efter en jävligt lång vecka men sol, bad, alkohol och en jävla massa klagande. Så har jag nu äntligen kommit hem igen. Det har varit en underbar vecka men man så klart så har man längtat hem och framför allt så har man längtat till en riktig toalett. 

men det jag har längtat mest till kommer jag ändå inte få göra på ett långt tag. Och det är att få sova i min egen säng. Just nu är den ganska upptagen av småläningarna sen på måndag så kommer jag att dra ner till småland och jag tänker inte komma hem fören Joachim kommer hem från turkiet sen tänker jag bo hos honom. Så som ni kanske förstår så kommer jag inte få sova i min säng fören jag vet inte ens när. 

Av nathalie pettersson - 24 juli 2010 18:23

   underbar vecka! men det bästa var att jag fick en överaskning på ön!

Av nathalie pettersson - 17 juli 2010 17:22

nu är gotland osäkert i en vecka ! 

         


solong suckers 

Av nathalie pettersson - 14 juli 2010 19:32

Hur får man en person att förändra sig till den han var förut?


  

Av nathalie pettersson - 13 juli 2010 16:44

3 dagar kvar på jobbet, sen ska jag fira semestern så som ingen annan har firat den förut! Fast jag hoppas att jag får jobba igen v32. Det skulle  vara skönt att ha lite pengar när skolan börjar igen. 

I går fyllde min älskade mamma år så då blev det jordgubbstårta så klart!Underbart! Och i morgon så kommer min bror hem. jag känner på mej att han är brun som få just nu. Men det får jag ta igen på gotland!    

                  

Av nathalie pettersson - 11 juli 2010 21:12

helgen har varit helt okej. Många skratt men även många tårar tyvärr...

Men kan inte deppa över något sånt det är som sagt bara 6 dagar och några timmar kvar tills jag och de glada gänget drar till Gotland!   

Av nathalie pettersson - 9 juli 2010 21:07

åkte in till huvudstaden med min underbara mamma och letade efter en klänning till Emelies bröllop. 

    så klart hittade jag en som jag älskade! Underbar!

Ovido - Quiz & Flashcards