nathaliepettersson

Alla inlägg under mars 2010

!

Av nathalie pettersson - 31 mars 2010 19:49

1 dag kvar till lovet

3 dagar kvar till maskeraden

4 dagar kvar tills ellen 18 års dag

6 dagar kvar till min födelsedag

7 dagar kvar till småland!


jag bara älskar mitt liv just nu  

Av nathalie pettersson - 29 mars 2010 14:40

hämtade kläderna till maskeraden i dag!

allt jag kan säga är att det kommer bli hett som fan!


nu ska jag sticka och hämta manen i mitt liv och ge honom världens största kyss! 

Av nathalie pettersson - 28 mars 2010 15:40

det blev en underbar middag i går med ellen.

det var mycket trevligt.

snart så ska jag träffa jacq och vi får se vad vi hittar på för trubbel!

plus att i dag är det inte en vanlig dag för att det är madelenes födelsedag!

synd att jag inte får träffa dej madde för då hade du fått höra min gryma röst sjunga för dej! ( eller det kanske är snarare tur   )

men hoppas du får en underbar dag så ses vi på tisdag och då jävlar!!

 

Av nathalie pettersson - 27 mars 2010 14:06

det var meningen att jag skulle på maskerad i dag med linda.

men eftersom att jag har vait sjuk nu i några dagar så ville mamma att jag skulle stanna hemma och ta det lugt.

och eftersom att jag är sån toffel för henne så gör jag det!

så nu ska ellen komma över så ska vi laga en smakens middag!

det kommer bli lövbiff med fetaost i grödd stås med potatis och en mega god salad så klart!

min favo!

sen ska vi snacka massa skit och äta glass! fy fan va skönt!


  love to you bby!

!

Av nathalie pettersson - 26 mars 2010 22:50

nu är det klart

onsdag den 7 april drar jag till småland!

solong suckers!!!


   

Av nathalie pettersson - 26 mars 2010 21:31

jag har fått lära mej att en bra kvinna reder sig själv.

så nu har jag målat HELA mitt rum aldeles själv!

jag är så grym

Av nathalie pettersson - 25 mars 2010 12:12

jag börjar tro att det inte finns något man kan göra åt min huvudvärk.

i dag är det värre än någonsin och nu har jag haft det i snart 2 år.

jag orkar inte med den längre.

den gör så jag blir irriterad på små saker, jag kan få damp utbrott för minsta lilla.

den gör mej till en sämre människa...

så tack till alla som pallar med en iriterad bitch hela dagarna!

<3

Av nathalie pettersson - 22 mars 2010 18:39

One day you're gonna wake up and realize how much I love you..

and when you do,

I'll still be waiting for you.



Ovido - Quiz & Flashcards