nathaliepettersson

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av nathalie pettersson - 4 mars 2010 22:34

telefonsamtal från mamma

mamma = M   jag = J

J : hallå?

M: nej men hejsan tänte bara säga att vi är frame nu 

J : jag vill inte veta ( är avis att jag inte fick hänga med)

M: gissa vad som hände oss?

J : nej vadå?

M: vi blev stoppade av polisen igen, men det är inte det du tror.

J: haahahaha har du kört för fort igen? 

M : nej inte de här gången

J: men vad är det då?

M: vi har tydligen körförbud på bilen, missade tydligen besiktningen

J: hahahahahahahahahahhaah idioter!



mamma och pappa är nere i småland med en bil som dom inte får köra med!

hahahah men är man en pettersson så är man ! 

Av nathalie pettersson - 4 mars 2010 17:34

jag och natta tänkte skit i sista lektionen men turen som vi har så springer vi in i läraren! ha! 

så det var bara att springa till skåpet och hämta papper och penna!

på svenskan blev min dag plötsligt mega super bra!

våran lärare fick reda på att några av mina klasskamrater har fuskat på skrivnigen i tisdags, MEN hon vet inte vilka. 

så man fick sitta och lyssna på när hon fick damp! 

det var skönt att typ för första gången så kunde man sitta där och ha världens största leende på läpparna.

för det var ju så klart dom som skrev på sina datorer på skrivnigen som satt i klistret och jag förstås hade ju papper och penna som vanligt! HAHA SUCKERS!

men till något roligare! 

jag bjöd med madde till siris och sophias fest nästa helg, nu är det bara hoppas på att hon hakar på! det skulle vara skit roligt.

men nu sitter jag och väntar på att pojken min ska komma hit. fy fan vad jag saknar honom!   

Ovido - Quiz & Flashcards