nathaliepettersson

Alla inlägg under februari 2010

Av nathalie pettersson - 28 februari 2010 21:53

jag saknar min skit unge


    

Av nathalie pettersson - 28 februari 2010 18:04

ingen kommentar till det här lovet i alla fall.

i morgon börjar skolan det känns jobbigt eftersom att jag inte kan hänga med ner till småland på fredag.

plus att det är jätte mycket plugg den här veckan. suck.

åh andra sidan ska de bli skön att vara själv hemma,( bror räknas inte)

så jag kommer nog tvinga joachim att boa ner sig här med mej.

på onsdag bär det av till frisören, ska klippa mej och färga tbx det svarta, det ska bli spännande!

här är en bild på mej sist jag var svarthårig, tror det var sommaren 07

( mycket fint med vita läppar måste jag säga   )

   

.

Av nathalie pettersson - 25 februari 2010 20:04

Syns i dimman

Av nathalie pettersson - 24 februari 2010 09:50

ellen tog med mej på afrikans dans i går på form.

det var nog bland det jobbigaste jag någonsin gjort!

nu har jag träningsvärk i ryggen och min rumpa.

men det var jätte roligt så testa det om ni får chansen.

  

Av nathalie pettersson - 23 februari 2010 16:21

när man tror att man har allt och man är som lyckligast,

då börjar man sukta efter något mer.

man blir aldrig nöjd.

fats jag var det. men inte du. 

och nu är det jag som tänker om. inte du.

du har inget att förlora medans jag har allt, det är de som skrämer mej.

och jag orkar inte längre sitta här och le medans jag ser dej hugga mej i ryggen.

människor förändras fan inte. 

det borde jag fattat..

Av nathalie pettersson - 23 februari 2010 13:19

mamma och pappa ska åka ner till småland den 5 mars och otur som jag har så kan inte jag åka med.

jag har 2 redovisningar i skolan som jag inte har råd med att missa...

har inte träffat dom sen i sommras så förstå mej om jag säger att saknaden har blivit jävligt stor just nu.

men vänder turen så kommer jag iallafall få träffa evelina på arlanda någon timme på fredag innan hon flygger tbx till nybro.

annars blir det att vänta ända till sommarlovet.

jag tänker fan rymma...

hej då...

            
Av nathalie pettersson - 22 februari 2010 12:52


You're the one I want next to me when my dreams come true and you're the one I want next to me if they don't.
 As long as I have you... nothing else matters.

You're the one I want next to me when my dreams come true and you're the one I want next to me if they don't. As long as I have you...

nothing else matters.


       


jag älskar dej


Av nathalie pettersson - 21 februari 2010 13:34

det blev spel kväll med några underbara människor i går !

det var jätte trevligt eftersom man inte umgås så mycket med 2 av längre.

uffe det man kom hem lite senare på kvällen så vi satte oss och snackade skit och kollade på os med honom. och jag hade varit gullig och diskat åt honom innan.

jag kom hem runt 2 eftersom att erik som vi fick skjuts av fastnade i snön! 

jag var jätte trött men fick hålla mej vaken och vänta på mitt hjärta som skulle sova hos mej, han kom hem runt 4 och var lagom full.(men det är bara positivt )

i dag ska jag vara med linda som jag inte träffat få år, eller ja det är så det känns i alla fall! 

det ska bli super kul som vanligt! 






i fall in inte har lyssnat på den här låten än så är det fan dags nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards