nathaliepettersson

Alla inlägg under mars 2011

Av nathalie pettersson - 9 mars 2011 16:31

jag ska skriva om mina mål, drömar önskiningar mm.

Men jag vet inte riktigt vad jag vill just nu. Eller inte exakt i alla fall, så klart vill jag ha en familj i framtiden och jag vill även gifta mej, men vem vill inte det. Just nu har jag inga speciella drömmar eller mål. Det ända jag vill vara och förbli är lycklig och det är inget man kan leta efter. För lycka är en känsla exakt som hat. 

och min dröm är att ha den känslan hela livet ut.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 9 mars 2011 16:19

I morgon drar jag till småland. Det ända jag ska göra innan är att dra till skolan och skriva ett prov på andravärlskriget. Det känns som att man har läst om Hitler typ 10000 gånger. Men aja dt ska bli skönt att få komma bort från all drama, även om jag bara ska vara borta över helgen så ska det ändå bli grymt skönt. För även om det kanske inte är sant så känns det som att alla är mycket gladare i småland!

.

.

.

Av nathalie pettersson - 2 mars 2011 20:16

ska på 18 års fest i helgen så jag och mamma har kollat runt lite i våra garderober för att hitta något jag kan ha. Det gick ju som det gick, antigen är kläder för sommriga eller för ofestliga så vi får se hur det kommer sluta. 

I morgon är det nationellt prov i matte, usch , sen så börjar matte c man kan ju inte direkt säga att jag längtat.  Men det är bara att hålla ut. 

.

.

.

Av nathalie pettersson - 1 mars 2011 20:30

jag ska berätta om min första kärlek. Men ska jag vara ärlig så tycker jag inte om att göra det. Det ända jag kan säga var att han var några år äldre än mej och bodde i kungsängen. Han var en bra människa, kanske lite för bra. Men som sagt jag fick mitt hjärta krosat. HA lite fånigt när man tänker efter. Men just nu har jag inte min första kärlek utan min största kärlek och allt känns mer rätt än någonsin så kiss my as fåninga små barns förälskelse   

.

.

.

klocka

Presentation


Never give up, never surrender

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards