nathaliepettersson

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av nathalie pettersson - 17 mars 2010 21:21

i dag har jag varit duktig!

det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla på 2012 i brorsans rum.

det är bäst att passa på medans han är i gbg!

filmen sög om jag får säga det själv.

efter den långa filmen så gick jag ner till ica och köpte lite lime.

när jag kom hem ringde jag farmor och frågade om hon skulle vara hemma, det skulle hon.

så jag bakade limemuffins och gick över till henne.

vi fikade och snackade i några timmar, det var mysigt eftersom jag nästan aldrig träffar henne.

så nu har jag bestämt att jag ska försöka hälsa på henne så ofta jag kan.

när mamma sen kom hem så drog hon med mej på friskis o svetis.

tro mej det är inte så jävla mesigt som det ser ut, jag tycker alla fall det var jobbigt.

sen kan det ju bero på att jag inte tränat sen jag gick i 5an 6an så där.

men jag tycker i alla fall att jag varit duktig och jag känner redan att träningsvärken kommer nu.

så vi får se om jag kan gå i morgon, fy fan   

Ovido - Quiz & Flashcards