nathaliepettersson

Alla inlägg under oktober 2010

Av nathalie pettersson - 31 oktober 2010 13:12

  

fler bilder kommer sen 

Av nathalie pettersson - 27 oktober 2010 19:59

i dag har det nog varit en av dom bästa på länge måste jag säga. Jag vet inte vart jag ska börja... Kan ju alltid säga att naturprovet som jag har oroat mej över gick jätte bra! sen resten av dagen har bara glidit på vart o shoppat till lördagens maskerad fest med madde i dag. roligt och jag hittade även allt jag behövde och allt gick på ca 200 kr. UNDERBART! Nu är det bara att tagga tills festen.

Måste även säga att min kära sysling har skaffat körkort och om en vecka så drar jag ner till henne! det blir nog inte så mycket bättre än det här må jag tro! 

Av nathalie pettersson - 26 oktober 2010 18:16

har varit ledig i dag, hur skönt som helst. Bra också för vi har natur prov i morgon så har pluggat till det. Men jag och Edona har även gjort Maddes korta hår jätte långt! 

ååh hon är så fin i det mitt hjärta! 
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så jag kan försöka få dom att betala min resa ner till småland på höst lovet. Det skulle vara grymt underbart! Skönt med lite semester från verkligheten lite också!

 

bilden är på mej och min småläning 2007 

Av nathalie pettersson - 25 oktober 2010 14:04

grejen med att säga upp kontakten med en person är inte det att man vill att personen ska försvinna ur ens liv. Tror en del inte har förstått det. Det brukar inte funka att försöka få ens andra kompis att dansa och att åka hem med än för att få mej kvar ensam. 

jag tror att vissa inte fattar så mycket av det jag just sa förutom den personen det handlar om.  jag försöker förstå hennes spel men jag tror aldrig jag kommer förstå det heller. det ända jag vet är att jag är lycklig nu och kommer aldrig vilja gå tbx till det förflutna ! 

Av nathalie pettersson - 21 oktober 2010 19:24

sol bad, bad sol, värme o ett glatt gäng på en strand. fy vad skönt, men tyvärr inte verklighet. i all fall inte än på ett bra tag. Det man får nöja sig med är solarium och hud cancer om några år. jippi....

Av nathalie pettersson - 20 oktober 2010 18:32

Det var ett bra tag sen nu jag kände att allt var okej. Men i dag är det en helt annan dag. Just nu känner jag att allt kommer ordna sig och allt kommer sluta lyckligt.

jag var till och med nära på att gå ut och springa. Så ni som känner mej fattar vilket spratt min hjärta har på mej i dag! men om jag ska vara ärligt. DET ÄR UNDERBART! 

  

Av nathalie pettersson - 18 oktober 2010 17:00

om en timme ska jag äntligen gå handledarkursen med mamma och pappa. 

Tro mej det har varit efterlängtat ända sen jag fyllde 16. Men så klart med min otur så har vi alltid skjutit upp det hela tiden. Men nu jävlar är det dax å  om man kan bli mer taggad än vad jag är just nu vet jag inte! Även om jag är uppe i taket av lycka så hamnar jag snabbt ner på jorden igen när jag kommer på att jag har en pain in the as uppsats att skriva . usch. Det är bara tur att vi har höstlov snart! 


  

Av nathalie pettersson - 17 oktober 2010 17:16

Älskling , mys , lasergame, för mycket mat och underbart sällskap det får bli beskrivningen för denna helg! 

och självklart så vann mitt lag på lasergame! det blir en helg till historien och definitivt en helg att göra om! 

    

klocka

Presentation


Never give up, never surrender

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen


Skapa flashcards