nathaliepettersson

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

dag 4

Av nathalie pettersson - 9 mars 2011 16:31

jag ska skriva om mina mål, drömar önskiningar mm.

Men jag vet inte riktigt vad jag vill just nu. Eller inte exakt i alla fall, så klart vill jag ha en familj i framtiden och jag vill även gifta mej, men vem vill inte det. Just nu har jag inga speciella drömmar eller mål. Det ända jag vill vara och förbli är lycklig och det är inget man kan leta efter. För lycka är en känsla exakt som hat. 

och min dröm är att ha den känslan hela livet ut.

.

.

.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie pettersson - 4 juli 2011 15:25

      det är dags att bytta nu tycker jag! http://nennepettersson.blogspot.com   . . . . .           ...

Av nathalie pettersson - 11 juni 2011 12:40

I går var det avslutning, det blev middag, vin och ett jävla röj. Tyvärr så får man så klart sota för det dagen efter, huvuet sprängs, kroppen är svag men tyvärr så blir det inge vilande för man får ta hand om sin pojkvän istället som mår helvete.......

Av nathalie pettersson - 9 juni 2011 20:11

det gick inte så bra med uppdaterigen. Men ska bli bättre när min data vill börja funka igen. lovar...   men ni får lyssna på världens vackraste låt så länge. . . .   ...

Av nathalie pettersson - 25 maj 2011 19:38


det var ett bra tag sen jag skrev något här nu, mycket har här och jag borde egentligen skriva ett mycket långt inlägg. Men det har jag inte tid med i dag. Men kortfattat så har jag äntligen blivit myndig(som jag har väntat),  jag har gjort en massa ...

Av nathalie pettersson - 9 mars 2011 16:19

I morgon drar jag till småland. Det ända jag ska göra innan är att dra till skolan och skriva ett prov på andravärlskriget. Det känns som att man har läst om Hitler typ 10000 gånger. Men aja dt ska bli skönt att få komma bort från all drama, även om ...

klocka

Presentation


Never give up, never surrender

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen


Skapa flashcards