nathaliepettersson

Alla inlägg under januari 2011

Av nathalie pettersson - 31 januari 2011 22:16

Det kanske händer ganska ofta nu förtiden men när det händer en sånhär grej så nära där man bor så blir det otäckt. Det var en person som blev påkörd av tåget i knivsta i dag runt 17 tiden. Vad jag har hört så vet man inte om det var en olycka eller om det var en person som begick självmord. Men hur det än gick till så är det hemskt. Så nu blir det till att kolla på nyheterna för uppland och tidningen i morgon för att se i fall dom vet någe mer om händelsen.

Men nu ska jag gå och lägga mej i sängen och varva ner, har en miljon saker att göra den här veckan. .

.

.

.

Av nathalie pettersson - 27 januari 2011 17:32

"Valuing a relationship is not merely done by seeing each other everyday. What counts is how much in our busy lives we remember each other"

  det är konstigt hur en ända person kan få en att känna lycka genom att bara finnas

.

.

.

Av nathalie pettersson - 26 januari 2011 21:20

eftersom att min man är i fjällen så får man mysa med en helkväll med morberg på tvn istället. Först blev det vad blir för mat sen mästerkockarna och till min stora förvåning så såg jag att min brors gammla lagkamrat är med där. Så nu blir man ju nästan tvingad att forstätta kolla på det pogramet.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 25 januari 2011 19:50

Äntligen så har jag kommit igång med mitt läsande igen. jag har nämligen varit en bokmal men den senaste tiden så har jag varit så upptagen eller för trött för att läsa. Men nu är jag på G igen. Just nu har jag fasnat för en bok som heter vad mina döttrar bör veta, Det handlar om en mamma som får canser och ska ta farväll av sina döttrar genom att skriva personliga berv till dom. Den är tyvärr inte verklighetsbaserad men jag är helt fast ändå. I morgons ska jag köpa böcker som jag längtat efter att få läsa. Dom som ska inköpas då är I det tysta, champangeflickan och våran lila hemlighet. Alla verklighetsbaserade så klart! Det är ju dom böckerna som är bäst!

.

.

..

.

Av nathalie pettersson - 24 januari 2011 17:22

I dag är en sån dag som inte kan förklaras med ord. jag tror ingen kan ta bort mitt leende på mina läppat just nu. Även om pojken är långt borta så mår jag underbart! och även om jag har ett prov i morgon så mår jag underbart.Även om jag skulle behöva städa mitt rum så mår jag underbart!

Här behövs det inga lycko piller inte, för min lycka är i människo form !


  .

.

.

.

Av nathalie pettersson - 23 januari 2011 16:52

den här helgen har bevisat varför jag aldrig dricker mer. jag säger för mycket konstiga saker då. Men i alla fall i dag så drog min kära med grabbarna till fjällen, inte nog med allt man har en miljon saker att göra i och utanför skolan  så ska man oroa sig för dom. Men förra året gick det bra, få tänka på det. Det kommer bli en lång vecka. Men nu ska jag äta sen ska jag ta en promenad med jacqueline så får man prata av sig lite i alla fall. 

.

.

.

Av nathalie pettersson - 21 januari 2011 19:07

du vet den där personen där bak? Den som inte gör någe nytta utan bara finns där. Den personen du inte vet något om och du inte heller har en tanke om att göra. 

Ett bakgrundsbarn. 

Just nu känner jag att jag mer än gärna skulle bytta liv och bli ett bakgrundsbarn.

Tänk att ha ett liv som ingen vet något om, eller ja få människor vet om. 

För just nu skulle jag bli glad om folk sluta lägga sig i mina beslut om mitt liv.


"lev ditt eget liv. för du kommer dö din egna död" är ord som kommer från en smart man

.

.

.

Ovido - Quiz & Flashcards