nathaliepettersson

Alla inlägg under maj 2010

Av nathalie pettersson - 31 maj 2010 20:53

nu har jag inhandlat en massa kläder. underbart.

klumpig som jag är så råkade jag sätta mej på mina solbrillor i fredags så dom gick sönder...

sen är det så klart med turen jag har att dom brillorna inte finns kvar längre.

så det fick bli ett par vita istället, men det funkat lika bra det.

nu ska det bli ett långt bad för att sen samla mod till att ringa ett samtal som jag helst skulle vilja undvika. men tyvärr så funkat det inte så...   

underbara människa   

Av nathalie pettersson - 30 maj 2010 15:42

förut vågade jag inte ens dröma om att det skulle bli du o jag, för jag fattade att jag skulle vakna.

men nu kan jag inte ens föreställa mej ett liv utan dej.

även om det bara har gått sex månader så betyder du så mycket för mej.

så det är klart att jag blir rädd när du beter dej som du gör.

tack brudar för en rolig kväll även om jag var lite borta i huvet.

Av nathalie pettersson - 29 maj 2010 16:21

en kväll till kommer jag nog klara av att lägga mina problem åt sidan.

sen får det vara nog.

Av nathalie pettersson - 28 maj 2010 17:53

i kväll så kommer min man endast ha min uppmärksamhet.

underbart

 

Av nathalie pettersson - 27 maj 2010 18:17

efter skolan så blev det en tripp på stan med madde och bella.

jag köpte en bikini men i morgon blir det mer shopping hoppas jag.


nu hoppas jag bara på att det ska sluta regna så jag kan ta en promenad med jacqueline.

Av nathalie pettersson - 26 maj 2010 16:04

har inte så mycket att säga.

vi förlorade slaget.

så hatten av för rosendal men nästa år då jävlar tar vi er!

              

Av nathalie pettersson - 25 maj 2010 18:09

när man bor i en liten håla som knivsta så är rykten en självklarhet.

vist rykten finns överallt men jag tvekar starkt på om det är lika mycket som i knivsta. 

även om jag tycker att knivsta har lagt ner mycket av ryktesspridning så förekommer det extremt mycket skit snack fortfarande.

det har gått så långt att nästan ingen kan se det goda i det man gör utan man hittar ALLTID något negativt med det.

tyvärr så kan jag inte säga att jag aldrig snackat skit om någon. 

för det har jag. mycket.

men det är ju så att blir jag spottad i ansiktet så spottar jag tillbaka så klart.

och sen är det en vis skillnad på sanningen och skitsnack.

Av nathalie pettersson - 23 maj 2010 20:54

efter en helg med många fyllemänniskor och spyer så ska det bli jävligt skönt att få andas ut och vara lycklig att för en gång skull inte var jag.

  

Ovido - Quiz & Flashcards