nathaliepettersson

Alla inlägg under maj 2011

Av nathalie pettersson - 25 maj 2011 19:38

det var ett bra tag sen jag skrev något här nu, mycket har här och jag borde egentligen skriva ett mycket långt inlägg. Men det har jag inte tid med i dag. Men kortfattat så har jag äntligen blivit myndig(som jag har väntat),  jag har gjort en massa saker jag ej borde göra, jag har kollat på mitt första stcc live och jag har äntligen fått ett jobb. Så nu jobbar jag på Uppsala lasergame, det är grymt roligt och inte så himla jobbigt heller, passar mig perfekt. Men jag kommer ändå jobba på sigtuna i sommar igen, så 2 jobb under sommaren, få se om jag går in i väggen eller ej. 

Men till det mer tråkiga.... I dag förlorade vi mot rosendal igen. extremt pinsamt men tyvärr så går det inte att göra något åt det, de var bättre än oss helt enkelt, även om vi var nära. 


 

 Bilden är på mej och Thelin innan vi insåg att det var kört!

.

.

.


klocka

Presentation


Never give up, never surrender

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards