nathaliepettersson

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av nathalie pettersson - 16 februari 2011 17:29

nu har äntligen kläderna kommit som jag köpt till min man. Det var först en tanke på en alla <3 dag present, men eftersom att han inte firar såna dagar plus att dom blev lite sena så får det bara vara att jag är snäll. 

i skolan har vi fått en uppgift där vi ska skriva ett debattinläg om fördomar. Jag gjorde min i går ( tyvärr  en dag försent)  och jag insåg hur arg jag blev när jag skrev den. Som jag kanske har skrivit förut så är mitt nyårslöfte att inte döma folk och än så länge har det gått bra. Så jag tycker nog att fler borde tänka så som jag gör nu. Ha inga fördomar eller döm inte folk i huvetaget. Det är bara onödigt och idiotiskt. Med dom ordens sagt så ska jag nu gå och äta en grymt god middag med min familj. 

.

.

.

Ovido - Quiz & Flashcards