nathaliepettersson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av nathalie pettersson - 14 februari 2011 21:01

jaha då skulle man börja med 25 dagars prylen nu. Vi får se om det kommer hållas. Men i allafall det första var 10 fakta grejer om mej plus en bild. så här kommer det 

  1. Jag har en lista på minst 100 saker jag ska göra innan jag dör och helst innan jag fyller 30.
  2. eftersom att jag har många alergier och ofta är sjuk så har jag lärt mej att bli grym på att svälja tabletter.
  3. Min största svaghet är min stavning.
  4. När saker inte går som det ska eller som jag trott så blir jag förbannad och mina möbler i rumet får stå sitt kast för att stå på fel plats vid fel tillfälle.
  5. jag är extremt svartsjuk av mej 
  6. jag kan inte sitta stilla för länge, gör jag det så får jag spasmer i mina ben och börjar sitta och skaka. 
  7. jag vill inte fylla 18 
  8. jag har varit djupt deprimerad för längesen
  9. Jag har en enormt stor sympati för folk. 
  10. Jag tror på att det var bättre förr


   .

.

.

Ovido - Quiz & Flashcards