nathaliepettersson

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av nathalie pettersson - 15 februari 2011 22:25

efter ett hårt tränings pass med min kära vän ellen och min mamma så sätter jag mej äntligen ner och tar det lungt en stund.

Eftersom att jag fortfarande följer listan så ska jag nu berätta om en person som jag vill träffa och det är jossan eller gröniis som folk kallar henne. 

Jag har nu inte träffat henne sen jag vet inte när för hon flyttade till bolänge. 

Kul för henne as tråkigt för mej. Hon var en person som jag alltid hade roligt med vad det än var för situation. Eller jag vet inte om jag kan skriva var, för jag kan nästan lova att jag skulle ha lika roligt med henne nu som då. Hon är en speciell tjej som jag alltid kommer bry mej om, hur länge det än tar innan vi träffas igen. 

  

Ovido - Quiz & Flashcards