nathaliepettersson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av nathalie pettersson - 3 februari 2011 22:15

Efter en massa tårar och ett bankande huvud så kommer det alltid. tänk om. Tänk om jag hade gjort si istället för så, tänk om jag hade hoppat av innan allt blev så verkligt, tänk om allt är försent, tänk om allt är borta i morgon.Jag hatar det, Jag hatar den tanken. Men just den här tanken har slagit mej många gånger förr. Men jag trodde aldrig dagen skulle komma. Tyvärr så är det så att hur jag än vrider och vänder på allt så kommer jag inte komma till någon lösning. För det är så att bollen ligger inte hos mej. Men det är inte tankarna som är det värsta, uatn det är väntan. Att bara vänta och gå runt och inte veta något. Bara vänta. Just nu går det tyvärr inte att göra annat än att leva på hoppet. Hoppet att morgondagen kommer med ljusa nyheter.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 3 februari 2011 08:28

jag måste gå på mina tår runt dej nu. Jag måste tänka på 3 gånger innan jag säger något, säger jag fel saker så kan det vara kört. jag vet inte om jag kan gå runt och bara vänta på att det ska hända, För det ända jag kan tänka på är det här och när jag gör det känner jag att jag är på väg att spy. Det kommer bli min mörkaste vecka.

love is not love which alters when alteration finds. when life gets hard... when things change... true love reamains the same.


nå william upp till bevis.

.

.

.

Ovido - Quiz & Flashcards