nathaliepettersson

Alla inlägg under januari 2011

Av nathalie pettersson - 6 januari 2011 15:23

nu är vi äntligen på gång. Jag håller på att lägga över alla mina bilder till ett minne så bror min kan omformatera den. Det är det roliga , det tråkiga är att det tar ungefär en timme att lägga över alla mina bilder till det andra minnet. Det är ganska drygt. Men det ska bli de ska bli skönt att få tbx min data i alla fall.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 5 januari 2011 19:26

när det är problem mellan två människor brukar man lösa det genom att prata. Men när det inte går? vad gör man då? Om jag hade svaret på den frågan så hade jag sagt det nu. Men det har jag inte och det får mej att vilja spy. Jag vill bara spy på den här människan för allt personen gjort mot mej. Men tyvärr tror jag inte att den här personen skulle förstå vad den gjort för fel om så felet bet den i arslet, för personen lever i sin egen värld. 

tyvärr vet jag inte om jag tillhör den världen. Jag tror inte det. I alla fall inte längre...

det gör ont.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 5 januari 2011 17:32

nu har jag gått och blivit galen i en ny serie. Den heter no ordinary family och är grymt bra. Jag fastnade direkt, jag tror den serien har börjat gå på kanal 5.  Ni lär börja kolla. 

.

.

.

Av nathalie pettersson - 4 januari 2011 14:25

eftersom att min kära bror tar sin tid med min data så får jag nöja mej med hans. Lite skönt är det för det är en bärbar och det var inte min. Även om jag saknar min data så kan jag inte stoppa allt för det. Så nu ska jag sluta dregla över sushi och ta o städa mitt rum.

.

.

.

Av nathalie pettersson - 1 januari 2011 19:45

nytt år nya möjligheter, tyvärr så har inte min bror fixat min data så jag är fast med han och det betyder inga foton. Men i år var det inte så speciellt. jag träffa mina vänner gick i snön söp och fick så klar min prins till slut. 

.

.

.

Ovido - Quiz & Flashcards