nathaliepettersson

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av nathalie pettersson - 16 januari 2011 16:55

som ni vet så målar jag i mina ögonbryn för att jag har noppat sönder dom, men nu har jag tröttnat på att inte kunna gå utan  i målade ögobryn. Så jag har nu eller ja för en vecka sen bestämt mej för att spara ut dom för att sedan gå till en expert och fixa dom. Men nu efter att en vecka har gått så vet jag inte hur mycket mer jag klarar. Det ser förjävligt ut rent ut sagt. Det är tur att jag ska ut och äta med jacqueline i kväll för då får hon ta och övertala mej att inte noppa dom. 


   .

.

.

.

.



Av nathalie pettersson - 16 januari 2011 13:50

Min mamma säger alltid att det är nyttigt att ha tråkigt och att vara själv någon gång i bland, men jag klarar inte av det. jag får ångest så fort jag inte är med folk eller inte har något att göra. Det är inte bra, Jag har gjort mej beroende av andra människor. Det är ett äckligt beroende. Men nu ska det ta slut, jag ska ta mej ur skitet. Jag ska bli helt självständig, eller ja det kommer jag nog inte bli förens jag flyttar hemifrån men jag ska göra så gått jag kan. 

För att göra det så ska jag börja att tänka på mej själv först, det kan bli svårt för det brukar jag aldrig göra. 

.

.

.

Ovido - Quiz & Flashcards