nathaliepettersson

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av nathalie pettersson - 12 januari 2011 20:39

man kan inte annat än att bli lycklig när per är på tv!

  

.

.

.

Av nathalie pettersson - 12 januari 2011 16:56

i dag måste nog ha varit den mest idiotiska dagen på länge. Först går jag upp kvart i sju så jag fick stressa som fan ner till tåget för att sen komma till skolan och se att min lärare var sjuk så mentorstiden och dom 2 sista lektionerna var inställda. Så jag kom till skolan och hade en 45 min engelska lektion som var det onödigaste på länge. vi snackade bara om vad vi skulle göra under vårterminen. 
Men för att göra någon nytta i dag så städade jag köket och snart ska jag iväg med mamma och storhandla oxå. Så det blir en mamma kväll som avslutas med med en promenad med ellen och om man har tur malin!


Bruno Mars - Grenade

.

.

.

Ovido - Quiz & Flashcards