nathaliepettersson

Alla inlägg under november 2010

Av nathalie pettersson - 6 november 2010 16:58

gå in på http://www.stcc.se/ och rösta på min kära vän robin! 

rösta på Appelqvist Racing !

  

Av nathalie pettersson - 6 november 2010 14:08

mys kväll i går, inte som planerad men en badtunna en stjärnklar himmel och ett gäng roliga pojkar hur kan man säga nej.








Av nathalie pettersson - 3 november 2010 14:20

Det blir inge Småland för mej, min kära Evelina hade glömt bort att hon jobbar fredag - söndag. Men jag känner att det är lugnt det blir med tid att andas mer tid till min underbara pojkvän.
Det är den tredje dagen på lovet och jag har inte gjort ett skit eller jo min kära vän Robin har kommit hem så spenderat tid med han, simon och malin.

Övningskört har jag oxå gjort det ska jag ut och göra i kväll igen.

ett steg närmare men ändå ett steg längre bort. 

Av nathalie pettersson - 1 november 2010 20:42

nu kommer några bilder från festen i lördags!

tack till alla som var där och gjorde festen grym!

klicka på bilderna för att få dom stora.

                        

   tackar även min underbara flicka madde och hennes pojkvän och hennes mamma för en grymt god middag! 

Ovido - Quiz & Flashcards