nathaliepettersson

Alla inlägg den 14 november 2010

Av nathalie pettersson - 14 november 2010 12:21


                        

8760 timmar, 365 dygn, 52 veckor 12 månader, ETT ÅR. 

Jag tror jag måste nypa mej själv för att det måste vara en dröm. jag kan ärligt säga att jag aldrig trodde för ett år sen att det skulle bli så här, att du och jag skulle bli vi. Men det blev vi och nu efter ett år så är det fortfarande vi men mycket starkare. Vi känner varandra och vet vad var och än går för. Men jag kan inte säga att det vart lätt, vi har som alla andra normala par bråkat och gått varandra på nerverna och det kommit dagar när man börjar tänka om. 

men om kommer aldrig på frågan, skulle inte vilja ha någon annan vid min sida än dej. Joachim,jag vet att du vet hur mycket jag älskar dej.

         



sen sår är det ju även fars dag i dag! så jag slänger iväg ett grattis till världens bästa pappa! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards