nathaliepettersson

Alla inlägg den 9 november 2010

Av nathalie pettersson - 9 november 2010 20:45

så klart i snöstormen så blir det strömavbrott. Det räckte inte med att bussjäven åkte in i räcket utanför danmark och inte kunde bromsa. usch jag hatar vintern. DEN BORDE VARA OLAGLIG. jag som knappt kan gå onormalt utan att snubbla på mina egna ben så nu gå i 100 meter snö. och allt blir ju inte bättre när knivsta inte kan ploga heller. blir så jävla sur. Sen hade jag även läxa i JK tills i morgon jag fick skriva den för hand och eftersom att jag är ordbild så kommer väl jöran inte se vad jag har skrivit. Så när jag blev klar efter att ha skrivit runt fyra sidor så kom elen tbx! IDIOTSNÖ. allt blir bara fel när det kommer snö. 

Glad är jag över att det ska tydligen bli varmt i natt så bye bye!

  

Ovido - Quiz & Flashcards