nathaliepettersson

Alla inlägg under maj 2010

Av nathalie pettersson - 6 maj 2010 19:50

i dag är det en sån dag då det känns som att hela världen är imot en 


Ellen i fall jag faller.

fångar du mej då?



Av nathalie pettersson - 5 maj 2010 17:20

jag jennie och lisa köpte lite smått och gott å satte oss vid ån å tjockade oss.

det var mysigt även om det blåste lite mycket kanske.

sen blev det att springa till samhällen där man fick reda på att min fick vg på provet! 

det var skönt! 

när jag kom hem så träffade jag min pojke och fick höra utav honom att jag liknade en hink i dag . vet inte riktigt vad han menar men det gör jag aldrig annars heller så.

men nu ska jag äta sen vänta på att min kära vän ska sluta jobba så jag kan få träffa henne! 

  

underbara brudar!


men nu blir det danskt för hela slanten! 

Av nathalie pettersson - 4 maj 2010 19:52

efter ett mycket drygt och långt engelska nationella så var det bara att röra sig hem.

björkpollen har kommit nu i stora mängder och jag tror inte jag kan bli segare.

kom hem runt 1 halv 2 och somnade nästan på en gång. 

nu ska jag försöka få tag på min kära vän och se hur hennes tunga ser ut i dag, sen ska jag döda lite rykten angående min pojkvän.

fast det är förstås om jag får tag på den bruden! 



"Joshua Radin - I'd Rather Be With You "

Av nathalie pettersson - 4 maj 2010 06:40

i går var det första skoldagen efter en långhelg.

det var inte så jävla skönt. men jag tänker positivt !för snart är det helg igen!

i går åkte jag med linda och kollade på när min gubbe spelade fotboll.

dom förlorade med 3-2, lite tråkigt! 

Av nathalie pettersson - 2 maj 2010 15:55

trevlig kväll i går måste jag säga!

ellen o ja drog hem till jb för att sen dra vidare till hans pappa.

tråkigt bara att jag blev tvungen att åka hem runt 2 ! 

men annars var det roligt!

men nu är helgen slut och det är bara tagga tills nästa som kommer börja med en klassfest! 

  

Av nathalie pettersson - 1 maj 2010 15:56

jag o linda tog 8:35 tåget in till uppsala och sprakade igång valborg!

5kampen gick bra eller den gick skit bra! mitt lag vann ju så klart!

sen efter många skratt, kamera tjabb och fågelskit på polisen så drog jag hem till den andra linda och åt middag det ett skönt gäng.

efter middagen så åka vi till Limont sen fick kvällen avslutas hemma hos mej i min sköna säng med min underbara pojkvän!

i dag ska jag vara med min vän ellen! vi får se vad vi hittar på för bus 

             

Ovido - Quiz & Flashcards