nathaliepettersson

Alla inlägg under maj 2010

..

Av nathalie pettersson - 11 maj 2010 20:49

VILKET JÄVLA SKÄMT

Av nathalie pettersson - 11 maj 2010 14:59

för länge sen så gjorde jag en plan.

den planen kunde jag inte misslyckas med, men i fall det skulle hände så gjorde jag en plan B.

inget kunde stoppa mej. 

men det var en sak som jag inte hade räknat med.

joachim hände. 

nu fattar jag att man kan inte bestämma sin framtid.

inte heller välja vart man ska bara välja vägen.

nuförtiden räknar jag med det värsta och hoppas på det bästa! 

och nu är livet så mycket enklare.

   

a little bit of heaven but a little bit of hell

Av nathalie pettersson - 10 maj 2010 20:29

det blev ingen fotboll som det var planerat.

det blev en fin middag med familjen med grillad trico eller hur det nu stavas. 

sen blev det päron med after8 på med glass det är mums.

nu blir det att ladda framför datan för nu ska jag se sista avsnittet av true blood, sen måste jag vänta ett tag på tredje säsongen ska komma ut!

det är inte okej

Av nathalie pettersson - 10 maj 2010 06:34

min bror fyller systembolaget i dag!

 

  


synd bara att jag inte kommer få någon nytta av det 





Av nathalie pettersson - 9 maj 2010 21:58

  


I wanna do bad things with you.

Av nathalie pettersson - 9 maj 2010 20:06

det är så klart att man blir livrädd när ens pojkvän säger att han har haft en dålig vecka.

men det värsta är när nog när han berättar att han har funderat på om han kan ha en flickvän just nu, just i denna sekund.

det ända man gör just då är att ligga tyst och där med får höra efter en stund att han vill gifta sig med mej.

så den som säger att en full mans ord är en nykter mans tankar har nog inte träffat joachim än...

Av nathalie pettersson - 8 maj 2010 12:45

jag tror jag fan håller på att bli sjuk! 

det är knappt att jag kommer upp ur sängen längre.

men även om jag bara är sängliggandes så kan jag inte sova.

knappt sovit någe på 4 dagar nu och jag ska vara barnvakt i dag. 

vi får se hur det kommer gå om det ens kommer gå

Ovido - Quiz & Flashcards