nathaliepettersson

Alla inlägg under maj 2010

Av nathalie pettersson - 22 maj 2010 19:08

"ett förhållande utan att vara otrogen är inte ett riktigt förhållande" 

den meningen fick jag höra i går.

och ska jag vara ärlig så var det där det dummaste jag någonsin hört.

eller ja det ligger lätt topp listan.

vissa människor har verkligen ett speciellt sätt att tänka på.



!!!

Av nathalie pettersson - 19 maj 2010 21:43

äntligen är jag frisk!

första gången jag kan säga att jag längtat till skolan!

Av nathalie pettersson - 18 maj 2010 20:40

det blir ingen skola i morgon heller.

men jag hoppas att få gå på torsdag.

i dag har jag kollat på desperata hemmafruar som jag nu har gjort i 4 dagar.

jag väntar fortfarande på att läkaren ska ringa men det värkar inte gå så bra för mina prover.

det är helt sjukt va tankarna går runt när man sitter ensam i ett rum hela dagarna.

läskigt.

men i morgon hoppas jag på att jag kan gå ut och träffa min ellen eller joachim.

för just nu behöver jag KÄRLEK!

Av nathalie pettersson - 17 maj 2010 17:01

nu tror (hoppas) jag att alla läkarbesök  är klara.

för tror mej, efter det här ska jag ALDRIG klaga!

jag tror jag äter för mycket mediciner nu än vad som borde bara lagligt.

jag fick fick penicillin för min halsfluss.

sen så har jag fått en annan lillen sjukdom. 

och den tar död på mej, så¨i fall någon liten snorunge kommer och klagar på att dom har ont någon stans på kroppen så ska ni bara veta vad jag går igenom nu.

där är det 2 piller 3 gången om dagen.

sen kommer små saker som ppiller och alergipiller. 

jag kommer fan att bli knarkare.

och den stora frågan är nog om jag kommer till skolan. 

som det ser ut nu. så inte på ett lååååååååångt tag....

Av nathalie pettersson - 15 maj 2010 17:52

gårdagen va grym. allt jag har att säga.

i dag blir det till att vara med min linda! <3

:D

Av nathalie pettersson - 14 maj 2010 13:36

mamma och pappa kom äntligen hem med en ny mobil till mej!

som jag har längtat! det blev inte exakt den jag ville ha men men lika nöjd ändå!

  

Av nathalie pettersson - 14 maj 2010 12:41

igår var jag med några sköna typer en stund men jag kände att jag kanske skulle sova för att få bort mitt halsont.

i dag blir det grill kväll med några sköna ungdomar!

sen blir det kubb man får bara hoppas att vädret håller med om det!

men in dag är nog det ända som räknas min underbara joachim.

  

6 månader med dej ! blir nog inte bättre än så här   

Av nathalie pettersson - 13 maj 2010 12:28

gårdagen blev ganska lugn efter skolan åkte jag hem och sov en stund.

efter en kebab middag så drog jag vidare till linda för att sen dra till pinnen.

det var en trevlig kväll.

i dag blir det nog att stanna hemma och ta det lugnt eller vara med linda och jacq sen kanske jag drar till joachim och sover där.

för att på fredag så ska vi ha grillkväll med kubb spel hemma hos ande!

det ser jag fram emot!

  

Ovido - Quiz & Flashcards