nathaliepettersson

Alla inlägg under april 2010

Av nathalie pettersson - 6 april 2010 09:25

          

 You have to let go of who you were to become who you will be



Av nathalie pettersson - 6 april 2010 08:18

i går bjöds det åp en liten roadtrip med robin simon och ellen. 

det var skoj! 

dagens planer ser ut så här 

1. jag ska åka till osteopaten 

2. jag ska möta upp ellen utan för hennes jobb och lämna tbx brandmans kläderna 

3 hem och fixa sig

4 åka med älskling, ellen och kanske bajen och fira mej på någon mysig restaurang  sen efter det så blir det nog bio! 

mysigt!  

Av nathalie pettersson - 5 april 2010 11:30

i morgon fyller jag år ! naajs! 

men eftersom att mamma och pappa jobbar då så fick jag mina presenter i dag plus att släkten kommer om några timmar.

eftersom att jag aldrig kom hem i går så blir det till att baka en jävla massa i dag!

den  nya bakelsen för i år blir dumle muffins!

det kommer bli super! 

i morgon så drar jag och några kompisar ut och äter, jätte mysigt kommer det att bli!

  

Av nathalie pettersson - 4 april 2010 21:59

har bott oss min älskling sen i torsdags så ingen dator har funnits till hands.

men jag kommer inte skriva någe om dom här 4 dagarna utan jag ladar upp bilder istället!

och sen så vill jag önska mitt hjärta ellen öhlund grattis på 18 års dagen !! love to you!

   gubbkväll hos mitt hjärta det slutade med att dom bastade       gubbkväll hos mitt hjärta det slutade med att dom bastade 

  

årets första grillning 

 

 

 

 

 

    och maskeraden som vi alla väntat på!  

!!

Av nathalie pettersson - 1 april 2010 12:10

om ni visste vem jag satte brevid just nu så skulle ni vara avensjuka!

Ovido - Quiz & Flashcards