nathaliepettersson

Alla inlägg under april 2010

Av nathalie pettersson - 15 april 2010 17:24

jag har tur som har dej 

     

Av nathalie pettersson - 14 april 2010 19:12

med ljuset kommer det goda i livet!

men med det goda så kommer även det onda.

våren är den årstid jag älskar mest.

alla går ut i solljuset och det känns som att alla har ett leende bakom sina solglassögon.

men i år är det annat.

fler och fler blir deprimerade och som dom flesta vet så klarar jag inte av när mina nära vänner går runt och mår dåligt.

och det tar på en när man vet att det ända man kan göra är att vänta.




"No matter how hard you fight it, you fall.

And it's scary as hell.

Except, there's an upside to freefalling!

 it's the chance you give your friends to catch you."

Av nathalie pettersson - 14 april 2010 12:04

v. 15 2 dagar

v. 16 5 dagar

v. 17 4 dagar

v. 18 5 dagar

v. 19 3 dagar

v. 20 5 dagar

v. 21 5 dagar

v. 22 3 dagar

v. 23 4 dagar


det är inte långt kvar nu tills vi slutar!!!

Av nathalie pettersson - 13 april 2010 20:46

att det finns sånna människor som du,

det äcklar mej.

att dy finns,

det äcklar mej.

att ens tänka minsta lilla tanke på dej får mej att vilja kräkas.

men jag vände ryggen mot dej och nu kommer jag aldrig mer träffa dej.

det gör mej lycklig.

Av nathalie pettersson - 12 april 2010 20:06

det var ganska skönt att börja skolan ändå.

fats det var lite jobbigt att komma upp ur sängen.

men att få träffa brudarna igen den gjorde dagen! 

även fast det blev en hel del onyttigheter, fats så klart var det värt det!

jag madde och edona kollade på invigningen av statyn på den nya stationen.

ska jag vara ärligt så vet jag inte exakt vad den ska föreställa men det var säkert ett bra jobb så 2 tummar upp.

när jag kom till knivsta sen så möttes jag av min kära pojke.

mys!  

Av nathalie pettersson - 11 april 2010 19:31

även om INGEN kan älska småland som jag kan så fick jag denna gång hemlängtan.

det har aldrig hänt mej när jag vart där nere.

men förutom det så var det som vanligt roligt att vara där.

Evelina köpte en liten bebis så det blev till mycket mys första dagen.

den var det att välkomna dimman.

jag tänkte inte skriva så mycket mer utan ni får kolla på bilderna istället.


  

  

  

  

  

  

Av nathalie pettersson - 8 april 2010 11:53

nu är det dags!

allt är packat och klart och snart bär det av till arlanda!

jag vet inte riktigt hur det kommer sluta eftersom jag är livrädd för att flyga, men de ska nog gå bra! 

jag kommer inte ha någon data tills på söndag kväll så ni kan bara nå mej på mobilen! 


  



solong suckers !  

Av nathalie pettersson - 7 april 2010 16:43

gårdagen kunde nog inte ha blivit bättre.

så fort älsklingen kom så gav han mej ett paket som jag inte fick öppna fören han hade dragit.

men så klåfingrig som jag är så öppnade jag paketet!

i paketet låg det en burberry parfym, det luktar underbart!

sen plockade vi upp ellen och bajen.

vi åt en underbar middag på java och sen åkte vi och kollade på bio.

filmen var inte alls bra bara hemsk..

nu ska jag börja packa för i morgon flygger jag ner till småland och tillbringar resten av lovet där. 

Ovido - Quiz & Flashcards