nathaliepettersson

Alla inlägg under februari 2010

Av nathalie pettersson - 20 februari 2010 13:22

   det blev en lugn start på lovet.

var med ellen o jens å hade de mysigt!

sen kom sötnosen och hämtade mej runt 12.

så nu sitter jag här och kollar på när han leker cool och så klart så ville han välja rubrik i dag,

och snäll som jag är så fick han göra det.

i kväll blir det att vara med ellen får se om vi får tack på victor oxå! ( om jag kommer hem, kanske snöar inne här) 


  

på bilden är det 2 underbara killar och jag från robins 20 års fest

Av nathalie pettersson - 19 februari 2010 08:50

vaknade i natt av att min bror troligvis hade blivit matförgiftad.

jag tror fan inte att jag någonsin har hört någon spy så mycket som han. arma.

men sen kl 6 kom jag upp i allafall och började röra mej mot tåget, som så klart var försenat... typist ul...

som tur var så lyckades jag och madelene komma till skolan tillslut.

där jag måste skriva en analys om italien.

men ska man se det på den ljusa sidan så är engelskan inställd och vi får sluta 1120 i dag.

då kommer det efterlängtade lovet ! och jag kommer får träffa min kille igen(hoppas jag)  



Av nathalie pettersson - 18 februari 2010 17:21

som sagt allt har sin början och då även mitt bloggande!

Vi kommer nog snart att se i fall det är något för mej,



ni får ursäkta om bloggen ser ser ut som ett helvete men som sagt jag är nybrörjare 


Tidigare månad - Senare månad

klocka

Presentation


Never give up, never surrender

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards