nathaliepettersson

Alla inlägg den 12 september 2010

Av nathalie pettersson - 12 september 2010 21:29

"inget kommer att bli bra av att deppa ihop. Ta istället tag i saken och kriga för allt du står för"

underbart citat måste jag säga. För det är ju sant palla deppa när man kan vara lycklig istället.

helgen har varit helt underbar. I fredags blev det en hel del vin glas och en hel del piercade brudar! sjukt. jag kan bara meddela att det fortfarande gör ont i mitt öra! 

lördagen började med sängen tills det blev dax att åka till min man och äta middag med familjen Holmqvist. Sen hade ändast joachim min uppmärksamhet hela kvällen.

Idag har det bara blivit fotboll och så klart premiären av ensam mamma söker! underbart är allt jag kan säga, underbart är allt jag tänker säga! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards