nathaliepettersson

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av nathalie pettersson - 12 juni 2010 15:19

det finns 2 grabbar som står mej extremt nära hjärtat.

det har dom gjort i snart 5 år och det kommer dom fortsätta att göra.

så när det händer dom något så kan jag tyvärr inte bara sitta och kolla på.

även om jag i bland vill det, för jag har fått komma med många dåliga nyheter genom åren tyvärr.

men jag vet att dom vet att jag gör det för deras bästa. 

vi har varit med om så mycket tillsammans.

många tårar har fallit, många svek har begåtts, kärlek som gick åt helvete, opererade ryggar, cigaretter, alkohol och ett tappert försök att lära mej att skejta.

det finns så otroligt många minnen och så otroligt mycket jag skulle vilja berätta. 

men det ända jag tänker säga är  I got your back 


  


Ovido - Quiz & Flashcards