nathaliepettersson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av nathalie pettersson - 8 december 2010 17:42

jag blir så jävla irriterad på folk som inte verkar fatta att telefonen går båda vägar. Jag börjar seriöst tro att dom tror att det bara är jag som kan ringa till dom och inte tvärt om! Jag slutar höra av mej varje dag pga att jag känner att jag kanske hör av mej för mycket, men vad händer då jo men får ett sms en vecka senare där man har skrivit att jag aldrig hör av mej längre och att jag är en dålig vän. MEN KOM IGEN!!

Tycker att det är respektlöst att säga något sånt när man personen själv inte orkar lyfta ett finger och höra av sig!

Tjejer är  det så jävla mycket drama kan tjejer inte blir lite mer likt grabbarna som tar ut allt på ett slagsmål sen så är det över. Nej tjejer ska tjafsa i typ 200 år.

det är så jävla drygt .




..

.

..

.

.

.


Ovido - Quiz & Flashcards