nathaliepettersson

Alla inlägg under oktober 2010

Av nathalie pettersson - 12 oktober 2010 20:52

tog en ledig dag för att plugga. Det är helt sjuk att man ska behöva vara hemma en hel dag för att plugga till ett prov. Men nu ska jag kunna allt i alla fall, om inte så har något gått j*vligt fel. Det blir att komma till skolan kl 0800 för att få en halvtimmes mer skrivtid till provet. Nu blir det massa Melissa  och plugga lite till för att sen börja på den stora uppsatsen om MR, börjar nästan undra om jag valde fel ämne för sexuellt förtryck är inte det lättaste som jag trodde det skulle vara. 

Men men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.

Av nathalie pettersson - 7 oktober 2010 20:34

http://www.myspace.com/apollodrive


lyssna på eras nya låt "Thru The Trees"

vet inte om det kan bli så mycket bättre en regnig höst kväll!

Av nathalie pettersson - 6 oktober 2010 18:08

mär hemmehos min moster . har precis ätit mat från donken och det satt fint!snart åker hon iväg för att köpa hårfärg så ska jag hjälpa henne med håret! vi får se hur det kommer sluta.

just nu sitter jag och elias och kollar på bilar, han är nog mer galen i den filmen än vad jag är. trodde fan inte det gick! men gulig som få är han!  


Av nathalie pettersson - 5 oktober 2010 20:31

Friendship is like peeing on yourself:

everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.



  

Av nathalie pettersson - 3 oktober 2010 17:46

den här lördagen kommer jag nog sent glömma. grymt rolig och att man fick krypa ner i sängen med sin underbara pojkvän gjorde allt så mycket bättre! 

  

bilden är från Dominicks fest. 

Av nathalie pettersson - 1 oktober 2010 19:38

efter att ha sprungit runt på stan i några timmar så gick vi och åt sushi. 

så nu har man nästan gjort av med alla pengar så det blir att snåla resten av månaden. men jag fick det jag ville så det var värt det !

  

min underbara flicka !


  

min nya halsduk med en inbyggd mössa! älskar den, kommer aldrig mer fixa håret!

Ovido - Quiz & Flashcards