nathaliepettersson

Alla inlägg under juli 2010

Av nathalie pettersson - 8 juli 2010 20:01

i dag fick jag korta byxor att jobba i och sen fick jag damp.

det är allt jag har att säga

Av nathalie pettersson - 7 juli 2010 17:24

den här tredje dagen har varit pest och pina. Det vart jätte varmt på sista passet, det blev så vart så jag trodde jag skulle dö en stund och av värmen så blev jag trött, irriterad och grinig plus att det gjorde inte saken bättre att jag redan var irriterad på några människor som jag jobbar med pga att dom bara går runt och latar sig medans jag och Hanna får göra allt. Sen så tog jag inte med mej badkläder för om jag hade gjort det så hade jag fått bada i det nya utomhus äventyrsbadet som öppnar i märsta på lördag. Och som det ser ut på vädret så ska det vara skit varmt i morgon också så jag kan nog inte bli mer otaggad. Eller jo det kan bli okej OM jag får kortbyxor i morgon, Annars blir jag arg.

Så kort sagt jag har inte haft en så bra dag.

Av nathalie pettersson - 6 juli 2010 20:04

nu är glassen i högsta hugg efter en lång dag på jobbet. Det blev rensa ogräs i dag. Mycket jobbigt fast med tanke på pengarna jag kommer att få sen så är det ett ganska så skönt jobb. sen är det ju alltid ett plus att jag ser så jävla bra ut i kommun kläderna!

men nu ska jag lägga mej i min sköna säng och kolla på lite tv. 

sen också försöka nå min man. ( det går inte så bra måste jag säga) 

Av nathalie pettersson - 5 juli 2010 21:15

så va dag ett avklarat, Nu är det bara 9 dagar till . 

Men jag måste säga att jag blev förvånad, jag hade förväntat mej Sveriges tråkigaste jobb. Men som jag sagt det blir vad man gör det till och jag tycker det ska bli roligt att gå till jobbet i morgon. Den ända nackdelen är att man jobbar ute i 100 grader och man får inte ta av sig något pga att vi arbetar så nära vägen....

Suck på vägverket. Nu ska jag ta och ringa min underbara man sen ska jag nog ta och hoppa i säng.

        

Av nathalie pettersson - 4 juli 2010 20:16

herregud är nog det ända ord jag kan få fram just nu. Den här helgen har bara varit för mycket, Jag skulle nog behöva en semester från allt just nu men istället så börjar jag jobba i morgon. skit kul. neee... Jag är jätte nervös, det känns som att jag ska börja i en ny skola med en ny klass. Fånigt. 

Tur har jag som ändå bara behöver hålla ut i 2 veckor för efter det så drar man till gotland med ett gäng härliga människor. 

Nu ska jag gå en promenad och sucka lite över mina sista timmar. 

  

Av nathalie pettersson - 2 juli 2010 21:44

jag vill skriva någonting som har mening. Men så fort jag sätter mej för att skriva så blir allt svart.Jag har inget att skriva om men ändå så finns det så himla mycket jag skulle vilja skriva men kan tyvärr inte få ut orden för dom.Den ända förklaringen jag har till allt det här är nog att jag är för lycklig.

Ja, jag är för lycklig. Allt i livet är underbart nu, Det ända negativa är nog att jag aldrig hinner träffa min kille Och det tar som fan på krafterna att sakna någon så som jag saknar han just nu. Men allt kommer att lösa sig, Det göt det alltid! 

Av nathalie pettersson - 1 juli 2010 13:35

då var det tur!

nu är det bara lycka.

Madelene Giden du är en gudinna 


  

Ovido - Quiz & Flashcards